Fotografia kulinarna

Fotografie potraw już przedstawiałam we wcześniejszym poście. Tym razem dla odmiany użyłam światła błyskowego z zastosowaniem softbox, nakładki grid. Oto przykłady fotografii:



Zastosowałam tu tło z  podświetlonego światłem błyskowym dyfuzora. Softbox po prawej stronie kadru. Oczywiście w tego typu fotografii przyda się zdalne wywalanie migawki. Z kilku ujęć wybrałam najciekawszy układ kropel,  strumieni wody i połączyłam na jednym zdjęciu.





W tym przykładzie tło, to również mocno podświetlony światłem błyskowym dyfuzor. Jako podstawy użyłam wywołaną nienaświetloną odbitkę wykonaną na papierze błyszczącym. Jak widać refleksy wyszły całkiem fajnie.

 A teraz coś z nakładką grid , która daje skierowane światło:


A na koniec błyskowe światło odbite od białego sufitu:







Komentarze

Popularne posty